obvladati vsebinsko, organizacijsko in človeško plat sestankov,
izboljšati komunikacijo med sodelavci in zlasti znati pospešiti aktivno sodelovanje vseh udeležencev sestanka,
združevanje sodelavcev v iskanju skupnih rešitev,
učinkovito obveščanje sodelavcev o pomembnih spremembah.
Vsebina
O sestankih
Namen sestankov in učinkovitost
Lastnosti, oblike in vrste sestankov
Kaj je in kaj ni sestanek?
Načrtovanje sestanka in določanje ciljev
Načrtovanje (namen, dnevni red, prioritete …)
Priprava na sestanek (vsebinska, organizacijska, prostorska, oprema, vzdušje ...)
Med sestankom
Komunikacija med sestankom (Strategija PRLL)
Vodenje in moderiranje sestanka, predlaganje in odločanje
Moteči elementi na sestanku (Težavni sodelavci, Delo z vprašanji, "težkimi" izjavami, provokacijami …)
Kako udeležence na sestanku motivirati in navdušiti? Kako "iztisniti" iz njih najboljše? Kako narediti iz nasprotnikov zaveznike? Kako jih aktivirati?
Oblikovanje skupnih zaključkov in sklepov (Win – Win strategija)
Po sestanku
Evalvacija sestanka
Posredovanje zapisa o dogovorih na sestanku
Spremljanje uresničitve sklepov, zaključkov