spoznajo in vadijo učinkovito komunikacijo, se seznanijo z reševanjem problemov in vzroki zanje,
spoznajo, da je sprememba naša vsakdanja stalnica,
se naučijo poznati, razumeti in sprejemati sebe, poznati, razumeti in sprejemati druge,
znajo sporočiti drugim svoje ugovore, nestrinjanja in drugačnost pogledov in mnenj,
znajo prepričati in dajati prava navodila,
znajo motivirati sebe in druge,
znajo ozavestiti lastne komunikacijske strategije in spoznati nove.
Vsebina
Kaj je nevrolingvistično programiranje (NLP)
NLP- učinkovit model komuniciranja in metoda osebnega spreminjanja
Kako si z njim pomagamo (osebnostna rast, motivacija, medosebni odnosi, odličnost ravnanja v najrazličnejših situacijah)
Kratka zgodovina NLP-ja
Štirje stebri NLP-ja
Kako opazujemo in zaznavamo sebe ter okolico
Kako si ustvarjamo svoje modele sveta in vzorce vedenja in kaj to pomeni za učinkovito komuniciranje
Kako delujejo naši možgani (leva in desna možganska polovica)
Kakšne sisteme zaznavanja, komuniciranja in učenja imamo, kako zaradi različnih sistemov razumemo drug drugega
Kako opazujemo sebe in sogovornike v določenih položajih, kako nadzorujemo in uravnavamo svoja ter sogovornikova čustva (zaznavni položaji)
Kako s sogovornikom ustvarimo dober stik (PRLL strategija)
Vrnitveno sporočilo- učinkovito motivacijsko in učno orodje
Kako si pomagamo, kadar smo v slabem stanju (na primer imamo tremo zaradi bližajočega nastopa, neprijetno nam je, ker nas čaka pogovor z zahtevnim sogovornikom, ali pa verjamemo, da je pred nami neprijetno obdobje)
Možgani in samomotivacija
Kaj so notranja stanja in notranji viri moči
Sidranje
Reševanje problemov (po Robertu Diltsu)
Kako definiramo problem
Ravni, na katerih se je problem pojavil (okoliščine, vedenje, strategije, prepričanja, vrednote, identiteta, pripadnost)
Kako se lotimo reševanja problemov (pri sebi in pri sogovorniku), ko spoznamo, zaradi česa oziroma kje je problem nastal