osvojiti osnovne spretnosti, metode in tehnike uspešnega komuniciranja,
spoznati pomen aktivnega poslušanja in vrnitvenega sporočila,
hitro prepoznavanje »težavnega« partnerja,
znati reševati konfliktne in problematične situacije, ki nastanejo zaradi napačnega razumevanja,
preprečevanje stresnih situacij s pomočjo dobre komunikacije.
Vsebina
Uvod v komunikacijo
Komunikacijski model
Filtri v komunikaciji
Ravni in vrste komunikacije
Komunikacija »v živo« in po telefonu
VAKOG komunikacija
Usmerjenost k stranki
Kanali zaznavanja in komuniciranja
Vzpodbujanje pozornosti pri sogovorniku
Prepričljivost v komunikaciji
Uporaba procesnih besed za boljše sporazumevanje v živo in po telefonu in boljši stik s strankami
Ugotavljanje stila komuniciranja pri sogovorniku
PRLL strategija – učinkovita pot do zadovoljnih strank in večje učinkovitosti
Vzpostavljanje dobrega stika
Kako lažje doseči kredibilnost in zaupanje pri strankah
Kalibriranje
Kako z aktivnim poslušanjem do boljšega razumevanja stališč in problemov sogovornika
»Prilagajanje« lastne komunikacije sogovornikovi
Struktura poslovnega pogovora s stranko
Kako pripraviti uspešen scenarij na pogovor s tehniko
Struktura pogovora
Kako izkoristiti prvih nekaj sekund začetka pogovora, saj predstavljajo ključ do uspeha
Kako zaključiti pogovor
Kaj so cilji komunikacije ali zakaj počnemo to kar počnemo?
Bodite vedno pripravljeni na tipične prepreke pri pogovoru in kako jih premagovati
Najpogostejše napake v poslovnem pogovoru s strankami in kako jih odpraviti
Vpeljava coaching vprašanj za boljše razumevanje, vzpodbujanje sogovornika za komunikacijo in razmišljanje
Kdor sprašuje zmaguje ali umetnost postavljanja pravih vprašanj sogovorniku,
Katerim in kakšnim vprašanjem se je dobro izogniti
"Težavne" stranke
Kako uspešno voditi pogovor s težavnimi strankami
Mentalno vživljanje
Reševanje nasprotovanj, ugovorov, pritožb in reklamacij
Besedna in parabesedna komunikacija
Uporaba besed in glasu za prenos osebne zmagovalne podobe in zmagovalne podobe podjetja
Barva in moč glasu
Prilagodite hitrost, ritem in melodijo
Moč premorov je neprecenljiva
Jezikovna jasnost in jedrnatost
Moč besed
Motivacijske in samomotivacijske tehnike, ali kaj skleniti, ko več »res« ne gre
Notranja stanja
Zmagovalna stanja
Tehnike samopomoči v stresnih situacijah
Akcijski načrt izboljšanja lastnega stila poslovne komunikacije s strankami
Trajanje
24 ur (3 dni) ali po dogovoru
Opombe
Program je mogoče prilagoditi različnim vrstam strank (v gostinstvu, banki, zavarovalništvu, pošti, državni upravi,…).