znajo komunicirati preko elektronske pošte, ko nastopijo »poslovni krizni trenutki«,
utrdijo spoznanje, da z vsakim elektronskim sporočilom gradijo tudi svojo podobo in podobo podjetja navzven,
povečajo zadovoljstvo ob pisanju elektronske pošte.
Vsebina
Uvod v komunikacijo preko elektronskih pisem
Posebnosti komunikacije preko elektronske pošte
Ustvarjanje dobre in učinkovite komunikacije preko elektronske pošte znotraj podjetja
Možnosti, ki nam jih elektronska pošta nudi
Različni pomeni elektronske pošte za različne uporabnike
Prednost elektronskega pred papirnim in telefonskim komuniciranjem
Načela sporočanja
VAKOG komunikacija
Usmerjenost k osebi, ki ji je elektronsko sporočilo namenjeno
Kako na razumevanje besedila vplivajo zaznavni tipi
Ugotavljanje zaznavnega tipa in posledično stila komuniciranja pri sogovorniku Vzpodbujanje pozornosti pri sogovorniku
Prepričljivost v komunikaciji
Uporaba procesnih besed za boljše sporazumevanje preko elektronske pošte in boljši stik
Struktura elektronskega sporočila po sistemu 4- MAT
Kako napisati vsebino sporočila, ki bo upoštevala različne tipe bralcev: torej tiste, ki jim je treba utemeljiti koristi, tiste, ki želijo podatke, dejstva, številke, teze, itd., tiste, ki jim je pomembnejša diskusija, izmenjava mnenj ter tiste, ki jih zanima predvsem to, kako bodo vsebino sporočila prenesli v prakso
Struktura elektronskega sporočila
Kaj so cilji komunikacije preko elektronske pošte
Najpogostejše napake v elektronski komunikaciji in kako jih odpraviti