udeležence opremiti z orodji za ustvarjanje uspešnega prodajnega pristopa, ki ga lahko takoj uporabijo ali pa prilagajajo pestrim prodajnim situacijam,
razviti take komunikacijske veščine, ki bodo prodajalcem (prodajnikom) omogočale ustvarjanje uspešnega in pozitivnega odnosa z različnimi vrstami kupcev (strank),
razviti take motivacijske vzvode, da bodo prodajalci (prodajniki) znanje in veščine, ki so jih v programu pridobili, na delovnem mestu tudi resnično uporabili in uporabljali,
naučiti jih prodajati bolje in več in se pri tem zavedati vloge prodajalca (prodajnika) in pričakovanja strank,
udeležence pripeljati do spoznanja, da je prodaja skupek organizacije in sistema, odnosov in ustvarjalnosti, nenehnega raziskovanja in vztrajnosti.
Vsebina
Uvod
Kdo je kdo v prodajnem procesu
Zakaj smo tu? – Cilji programa in pričakovanja udeležencev
Razlike med strankami
Stili mišljenja in komunikacije
Kako reagiramo na razlike?
»Mi prostor«
Odnos med prodajalcem in kupcem
Kako vzpostaviti pozitiven odnos s kupcem z nebesedno govorico telesa
Upravljanje s kakovostjo ”mi prostora”
Učinkoviti jezikovni vzorci in njihova uporaba v prodajnem procesu
Vrednote kupcev Kako prepoznati vrednote kupcev v prodajnem procesu
Kako koristno uporabiti ugotovljene vrednote za ustvarjanje uspešnega prodajnega pristopa in motivacijo kupca za nakup
Prilagajanje prodajnega pristopa Kako prilagoditi prodajni pristop različnim kupcem glede na ugotovitev njihovih stilov mišljenja in dominantnega reprezentativnega kanala
Doseganje pozitivnega odnosa s ”težkimi in zahtevnimi” kupci
Osnove modela prodaje Prodajni model v 5. korakih
Faze prodajnega procesa
Veščine opazovanja Prepoznavanje, kdaj imamo prav in kdaj moramo narediti nekaj drugače, če tega nismo že storili
Premagovanje odpora in ravnanja z ugovori
Kako uporabljati jezikovne vzorce za razumevanje, premagovanje odpora in motiviranje kupca za nakup
Prodajni razgovor Kako začeti in končati prodajni razgovor
Zaključek razgovora in njegovi učinki za nadaljnjo prodajo
Trg, na katerem delujemo, in organizacija prodajnega območja
Načrtovanje prodajne dejavnosti in priprava na obiske na terenu
Izbor pravega prodajnega pristopa in korak v prihodnost
Kreiranje lastnega prodajnega pristopa, ki bo integriral vse naučene veščine
Trajanje
16 ur (2 dni) ali po dogovoru
Opombe
Celoten program temelji na tehnikah in metodah NLP-ja.