spoznajo teoretične osnove sistema 4MAT in nekatere najnovejše izsledke raziskav o učnih slogih,
dopolnijo svoje znanje o vlogi in porazdelitvi funkcij obeh možganskih polovic pri učenju z znanjem o izkušenjskem učenju,
ozavestijo učni slog, ki je zanje najučinkovitejši, in njegov vpliv na slog vodenja in delegiranja nalog,
preoblikujejo eno svojih predstavitev (na sestanku, v neformalnem klepetu z zaposlenim ali na delovnem srečanju) po sistemu 4MAT,
spoznajo možnosti uporabe 4MAT sistema pri načrtovanju, izvajanju in evalvaciji delovnega procesa,
prepoznajo pomen podpornih jezikovnih vzorcev pri podajanju svojih mnenj, povratnih sporočil in delegiranju nalog,
spoznajo, kako lahko motivirajo zaposlene za učinkovito delo in učenje, ko so intenzivno osredinjeni na svojo nalogo in ko lahko celo delo postane zabava.
Vsebina
Kako prenesti informacije, da bodo učinkovito nagovorjeni vsi zaposleni
Kako učni slog vodje vpliva na njegov način vodenja in prenos informaci
Kako motivirati zaposlene za nenehno učenje in sprejemanje novosti, ter kako zagotavljati optimalne pogoje za učinkovito delo in učenje
Komunikacijski modeli
Dober stik - ključ do uspešnega prenosa in sprejemanja znanja
Možganom prilagojeno učenje za učinkovito izrabo potencialov
Različni učni slogi po Kolbu in izkušenjsko učenje
Predstavitev sistema 4MAT, učinkovitega orodja in metode za posredovanje informacij