vzpostaviti in ohranjati dober stik v učni skupini,
upravljati s sabo in s skupino,
spoznati, ovrednotiti in smiselno uporabljati učinkovite in najsodobnejše učne metode in oblike,
pripraviti svoj program usposabljanja,
samozavestno nastopati.
Vsebina
Odrasli v izobraževanju
Proces sprejemanja znanja in sposobnosti odraslih za učenje
Delovanje možganov in učenje
Učni stili in stili mišljenja
Tipi osebnosti
Oblikovanje pouka glede na stil učenja in mišljenja
Sodobne učne metode in oblike izobraževanja odraslih
Povratne informacije kot oblika prenašanja znanja
Strategije motiviranja udeležencev in samega sebe
Moderiranje skupine
Mediji v izobraževanju
Vizualna pomoč kot orodje v izobraževanju (miselni vzorci, plakati, vizualizacija, uporaba računalnika, TV, grafoskop, TM zapiski)
Auditivna pomoč kot orodje v izobraževanju (uporaba glasbe, radia)
Kinestetična pomoč kot orodje v izobraževanju
Predavateljeva osebnost kot medij
Strategije učinkovitosti učenja in poučevanja
Komunikacijske veščine (strateška komunikacija, komunikacijski modeli, moč govora, nebesedna komunikacija, skupinska dinamika)
Veščine nastopanja (obvladovanje udeležencev, obvladovanje treme, povratno sporočilo in feedback, pripravljen in nepripravljen - improviziran nastop, vsebina in oblika nastopa, struktura nastopa, 4-MAT sistem)
Priprava učnega načrta (master načrt v 6. korakih, cilji, time management, organizacijski plan, razporeditev smeri za učenje, 4-MAT sistem, priprava učnega gradiva)
Osebna in strokovna odličnost predavatelja