Cilj treninga je spoznati in v praksi uporabiti eno od najučinkovitejših teknik sodobne prodaje – SPIN tehniko.
Vsebina
SPIN tehnika kat način pospeševanja in nadgradnje procesa prodaje
S tehniko postavljanja vprašanj spodbijamo stranko, da nam več pove o sebi, svojih načrtih in potrebah
Večina prodajalcev storitev in proizvodov ne ve, ali njihova bodoča in možna stranka ima sploh potrebo po nakupu njihovih storitev in proizvodov. SPIN tehnika nas nauči, kako to izvedeti na nevsiljiv in in profesionalen način
Kaj so potrebe strank in kako jih prepoznati
Postavljanje situacijskih, problemskih in posledičnih vprašanj vam koristi in pomaga, da ugotovite, katere in kakšne so potrebe stranke za vašimi storitvami in proizvodi
Situacijska SPIN vprašanja, s katerimi izvemo več o poslovni situaciji stranke
Problemska SPIN vprašanja, s katerimi lahko pomagamo stranki, da s pomočjo naših proizvodov/storitev uspešno reši kak svoj problem, težavo…
Posledična SPIN vprašanja, s katerimi pomagamo stranki, da že ugotovljeno težavo pospešimo k hitrejši razrešitvi
Zaključimo prodajni razgovor s SPIN vprašanji koristi. Ta nam pomagajo, da stranka sama ugotovi, katere koristi lahko pričakuje od nakupa našega proizvoda/storitve
Najpogostejše pripombe zaradi katerih nas stranka lahko zavrne
Delo na konkretnih primerih (Analiza konkrentih primerov za uporabo orodij za izboljšanje prodaje s pomočjo uporabe coachinga)
Oblikovanje mini-akcijskega načrta (Določanje specifičnih korakov za prenos v prakso)