strategij uspešne prodaje proizvodov oz. storitev,
kako pravilno pristopiti k vsaki stranki in ji v njenem jeziku predstaviti izdelek ali storitev,
kako vzpostaviti dober stik z vsako stranko,
kako se izogniti konfliktnim situacijam,
kako zgraditi vzdušje zavezništva,
kako razumeti vsako stranko in njene potrebe,
kako upravljati s samim seboj in s svojimi notranjimi stanji ne glede na zahtevnost situacije,
naučiti jih prodajati bolje in več in se pri tem zavedati vloge prodajalca (prodajnika) in pričakovanja strank,
da je prodaja skupek organizacije in sistema, odnosov in ustvarjalnosti, nenehnega raziskovanja in vztrajnosti.
Vsebina
Pričakovanja udeležencev in opredelitev ciljev
Kdo sem jaz in kdo so moje/naše stranke
Za boljše poznavanje mojih/naših strank
Zaznavni tipi osebnosti
Prodajalec ali svetovalec, zdaj je tu vprašanje
Usmerjenost h kupcu
Nova kultura poslovnega komuniciranja
Pogovor s pomembno stranko
Priprava na pogovor
Vodenje pogovora
Korak v prihodnost
Kaj sledi
Nenehna skrb za stranko
Vzpostavljanje zavezništva, "prijateljstva" in partnerstva s pomembno stranko
Obvladovanje notranjih stanj
State management tehnike
Tehnike upravljanja s samim seboj
Self management tehnike