se naučijo uspešnega preprečevanja in reševanja konfliktnih situacij, ko se te pojavijo,
pridobijo večje zaupanje sodelavcev,
dosegajo boljše delovne rezultate,
povečajo odgovoren odnos do sodelavcev in svojega dela,
se naučijo obvladovanja svojih čustev,
se naučijo najustreznejšega ravnanja s sodelavci, ko so ti besni, vznemirjeni, žalostni, jezni, razjarjeni, razočarani in depresivni,
se naučijo usmerjanja v razreševanje problemov in odpravljanje napak namesto kritike,
znajo bolje pripraviti na neprijetne razgovore s sodelavci.
Vsebina
Osnove konfliktnega managementa
Vzroki za konflikte (zunanji, ,"človeški faktor", vedenje ljudi kot vzrok za konflikt, različne vrednote in prepričevanja)
Intuicija kot orodje za zaznavanje, prepoznavanje in preprečevanje konfliktnih situacij
Konfliktne situacije in stres
Vrste in struktura konflikta
Kako se izogniti konfliktom
Kako sporočiti »neprijetno novico«
Kako delegirati naloge in zadolžitve na nekonflikten način
Vodenje disciplinskega razgovora
Aktivno poslušanje
Kako pravilno spraševati po težavah in problemih
Vrnitveno sporočilo
Dober razlog za nekonflikt
Strategije reševanja konfliktnih situacij
Upravljanje s samim seboj (Self Management) in obvladovanje notranjih stanj
Kako ravnati s konfliktom po konfliktu
Trajanje
8 ur (1 dan) ali po dogovoru
Opombe
Za vključitev v program svetujemo predhodno vključitev v program Reševanje problemov.