Udeleženci spoznajo načine in strategije, kako zadovoljno stranko prepričati, da sama od sebe širi dober glas o našem podjetju in naboru storitev, ki jih naše podjetje ponuja na trgu (zunanje priporočilo).
Vsebina
Osnova dobre prodaje so dobra priporočila
Vrste priporočil
Zunanje priporočilo
Notranje (interno) priporočilo
Kako pridobiti pravo priporočilo
Kako s stranko navezati dober stik in z njo spontano komunicirati?
Kako uspešno pridobiti priporočilo?
Kako do priporočila pri težavnih strankah?
Kaj vse lahko »zmoti« proces pridobivanja priporočila?
Kako ravnati v nepredvidljivih situacijah, ki se lahko pojavijo v procesu pridobivanja priporočila?
Kako ravnati s priporočilom
Kateri so ključni podatki, ki jih tržnik potrebuje pri klicu/obisku priporočene stranke?
Kako profesionalno pristopiti do priporočene stranke?
Kakšna je pot do nadaljnjih priporočil?
Poprodajne aktivnosti
Kako pomembna je skrb za stranko tudi po prodaji?
Sledenje in razvoj cilja: »Vključimo stranko v svojo prodajno ekipo!«