zaposlene naučiti osnov coachinga, da bodo izboljšali svoj lastni način učenja in znali voditi coaching pogovore s sodelavci,
opremiti zaposlene s tehnikami in orodji za učinkovito podporo sodelavcev v zahtevnih situacijah, ki so povezane z njihovimi delovnimi nalogami, medosebnimi odnosi in odnosi s strankami,
razvijati nove osebne in komunikacijske veščine, ki bodo nadgradile kakovost dela zaposlenih (zlasti veščine, ki vzpodbujajo medsebojno podporo, sodelovanje, zavezništvo…),
razvijati sposobnost prepoznavanja najboljše možne rešitve v danem trenutku in hitrega iskanja poti za udejanjanje teh rešitev,
ustvarjati pogoje za učinkovito podajanje povratnega sporočila, ki krepi medosebne odnose in gradi medsebojno zaupanje.
S pomočjo kolegialnega coachinga bo organizacija razvijala delovno okolje, usmerjeno k učenju in stalnemu razvoju posameznikov in celotne organizacije.
Vsebina
Kaj lahko kolegialni coaching prinese organizaciji in kakšne so koristi kolegialnega coachinga za posameznike (študije primera, demonstracija, delo v skupinah in skupinska diskusija)
Kako razvijati veščine izvajanja kolegialnega coachinga in se opremiti z orodji za proces, ki je usmerjen k doseganju želenih rezultatov (študije primera, delo v parih in v skupinah, predstavitev z diskusijo, praktične vaje, demonstracije coachinga, coaching vaje):
- postavljanje pravih vprašanj za doseganje ciljno usmerjene komunikacije (spremljanje sogovornika, refleksija in jezikovno zavedanje),
- ustvarjanje zaupanja,
- spodbujanje delovanja,
- prevzemanje odgovornosti,
- model coachinga za učinkovito reševanje problemov (GROW model).
Kako prepoznati svoje sposobnosti, "tiho" znanje in osebnostne potenicale in znati pri tem podpreti tudi svoje sodelavce:
- model za prepoznavanje potencialov in motenj pri doseganju uspešnosti (formula coachinga: demonstracija coachinga, coaching vaja s povratnim sporočilom in skupinska diskusija),
- prepoznavanje osebnostnih lastnosti, vrednot, čustev in prepričanj, ki usmerjajo naše delovanje (teorija zavedanja odnosov): predstavitev z diskusijo na osnovi vprašalnika (ali brez), demonstracija coachinga in coaching vaja s povratnim sporočilom.
Kako krepiti lastno motivacijo in motivacijo svojih sodelavcev s pomočjo kolegialnega coachinga (predstavitev z diskusijo, demonstracija coachinga in coaching vaja s povratnim sporočilom, študije primera iz vsakdanje prakse, samocoaching s pomočjo vprašalnika):
- povečevanje osebne moči in krepitev osebne karizme s pomočjo modela osebnosti Roberta Diltsa,
- prepoznavanje možnosti in priložnosti za nove oblike delovanja (prepoznavanje stanja in oblikovanje ustreznega pristopa),
- načrt uporabe coachinga v lastnem delovnem okolju.
Kakšno je povratno sporočilo, ki ustvarja zaupanje in vodi k uspehu (primeri vsakdanjih povratnih informacij, primeri dobrih povratnih informacij iz prakse, razlaga z diskusijo, coaching vaja):
- opazovanje uspešnosti pri izvajanju nalog in razvijanje samorefleksije pri svojem delovanju (prepoznavanje vrlin in priložnosti za izboljšave),
- potencialne ovire pri podajanju učinkovitega povratnega sporočila,
- moč učenja s povratno informacijo - usmerjenost v prihodnost namesto v preteklost,
- vizualizacija uspešno opravljene naloge in oblikovanje modela odličnosti za uspešno delovanje v delovnem okolju.
Trajanje
4 dni, (24 do 32 ur); dvakrat po 2 dni (dva modula po 2 dni) ali po dogovoru
Opombe
Med moduloma udeleženci vadijo kolegialni coaching vsaj 2 krat v vlogi coacha, 2 krat v vlogi stranke in 2 krat coaching pogovor v vsakodnevnih delovnih situacijah.
Udeleženci svoje učne izkušnje v vlogi coacha zapisujejo v poročila.