Ključni elementi učinkovite prodaje
(Komunikacija in motvacija pri prodajnem pogovoru, Vzpostavitev dobrega stika z vsakim posameznikom- stranko, kupcem, poslovnim partnerjem-, Motiviranje vsakega posameznika, Oblikovanje zavezništva, Kaj pripelje do nerazumevanja?)
Orodja za izboljšanje prodaje skozi komunikacijske in motivacijske veščine
(Stili mišljenja in motiviranja sebe in drugih- po Gregorc-u-, Strateška komunikacija z vsakim posameznikom glede na njegov načinov mišljenja- PRLL startegija-, Veščine učinkovite predstavitve izdelka in/ali storitve s pomočjo 4-MAT modela, Reševanje konfliktnih situacij in ugovorov s pomočjo CAPRI modela, Kako se preleviti v prodajalca s coaching veščinami?)
Zakonitosti komunikacije in motivacije pri prodaji po telefonu
(Vplivni jezikovni vzorci pri prodaji po telefonu, Moč jezika in osnovna pravila »čistega jezika«, Struktura prodajnega razgovora po telefonu, Pasti in prednosti prodaje po telefonu, Pomembni elementi nebesedne komunikacije po telefonu)
Delo na konkretnih primerih
(Analiza konkrentih primerov za uporabo orodij za izboljšanje prodaje s pomočjo uporabe coachinga)
Oblikovanje mini-akcijskega načrta
(Določanje specifičnih korakov za prenos v prakso)
Trajanje
8 ur (1 dan) ali po dogovoru
Opombe
Program je izjemno praktično naravnan.
Dokončno vsebino in cilje programa določimo z naročnikom.