|
KakovostKakovost storitev je osnovni pogoj za uspešno poslovanje Glotta Nove. Ni nekaj izjemnega in posebnega, saj je sestavni del vsakega "opravila", vsakega zaposlenega in celotnega procesa izobraževanja in usposabljanja.
Potreba po kakovosti je prisotna v vsakem delovnem procesu, ki sestavlja našo dejavnost. Le tako lahko Glotta Nova deluje kot zaključena celota. Deluje kakovostno!
Kakovost v Glotta Novi temelji na dolgoletnih izkušnjah, znanju in osebnem prizadevanju vseh zaposlenih za dosledno izpolnjevanje zahtev in pričakovanj strank, naročnikov, udeležencev in poslovnih partnerjev: izpeljavo kakovostnih, celostnih, skladnih in zanesljivih izobraževalnih storitev.
V Glotta Novi imamo vzpostavljen sistem vodenja kakovosti, s pomočjo katerega usmerjamo vse delovne procese ter zagotavljamo kakovostne izobraževalne storitve. Sistem vodenja kakovosti nam hkrati omogoča, da s korektivnimi ukrepi učinkovito odpravljamo nastale napake, s preventivnimi pa preprečujemo nastajanje novih. Prizadevamo si, da bi bil vsaka nova storitev boljša od predhodne. Nenehno izboljševanje storitev, projektov, procesov in sistema vodenja kakovosti je naša zaveza našim strankam. Ker se zavedamo, da je vsako stvar mogoče izboljšati, uveljavljamo sodobne principe celovitega vodenja kakovosti in si prizadevamo za odlično poslovanje.
Vsako utemeljeno reklamacijo in pritožbo razumemo kot dragoceno sporočilo, kot priložnost za izboljšavo, kot vzpodbudo za še boljše delo ter kot priložnost za ohranitev in utrditev zaupanja.
Skrb za kakovost je naloga vsakega zaposlenega /sodelavca, saj je vsak zaposleni/sodelavec v celoti odgovoren za kakovost opravljenega dela in odgovornosti za kakovost svojega dela nikoli ne prenaša na druge.
Posebno skrb posvečamo zaposlenim/sodelavcem, njihovemu strokovnemu razvoju, ter njihovi moralni in materialni motivaciji. Negujemo kakovost notranjih odnosov ter zagotavljamo pogoje vzpodbudnega delovnega okolja.
Da bi omogočili večjo in sistematičnejšo skrb za kakovost smo ustanovili skupino
za kakovost, ki jo sestavljajo: Bernarda Potočnik, vodja skupine, Jelica Pegan
Stemberger, pomočnica vodje skupine in Karmen Šemrl, članica. Pridobili smo sledeče
izkaze in standarde odličnosti poslovnega nastopanja:
Zlata bonitetna odličnost - Dun & Bradstreet
Dun & Bradstreet, vodilni svetovni ponudnik poslovnih podatkov in analitike,
nas je uvrstil med najboljše pravne subjekte v Sloveniji s platinsto bonitetno
odličnostjo AAA (podjetja, ki po novem failure score modelu zlati razred AAA dosegajo
tri leta zapored) oz. med 2,7% tistih najboljših pravnih subjektov
v Sloveniji, ki se uvrščamo v ta najvišji bonitetni razred.
V naši primarni dejavnosti (P 85.590) je v Sloveniji registriranih skupaj 3.306
podjetij, od tega nas je samo 20, oziroma le 0,6% takšnih, ki
dosegamo najvišje mednarodne standarde platinaste bonitetne odličnosti.
Podjetja, ki izkazujejo bonitetno odličnost AAA, predstavljajo najbolj zanesljiv,
kredibilen in nizko tvegan poslovni subjekt za sodelovanje z vsemi poslovnimi
partnerji. Certifikat je mednarodno priznan ter ima večletno tradicijo v številnih
državah širom Evrope. Certifikat smo prvič pridobili leta 2013 in ga potrdili
tudi v naslednjih letih.
Excellent SME - Gospodarska zbornica Slovenije
Smo del elite tistih slovenskih podjetij, ki ga odlikuje certifikat Excellent
SME oz. Odlično malo oz. srednje podjetje. Certifikat podeljuje Gospodarska zbornica
Slovenije v sodelovanju z mednarodno bonitetno hišo Coface tistim izbranim podjetjem,
ki so ne glede na spreminjajoče se razmere na trgu sposobna nemoteno poslovati
in pri tem dosegati odlične poslovne rezultate.
V zaostrenih gospodarskih razmerah se tveganja za potrošnike in v poslovanju med
podjetji močno povečujejo. Ravno zato sta v teh razmerah zaupanje in kredibilna
informacija o dobrem stanju in dobrih poslovnih navadah podjetja, ki jo izkazuje
certifikat Excellent SME, za vsakega kupca še toliko bolj pomembni. Certifikat
smo prvič pridobili leta 2013 in ga potrdili tudi v naslednjih letih.
Investors in People - Vlagatelji v ljudi
"Odličnost na področju človeških virov je odličnost na področju storitev!"
To spoznanje nas vzpodbudilo, da smo se odločili, da pridobimo standard kakovosti Investors in People Investors in People je standard kakovosti, ki je v mednarodnem prostoru izjemno cenjen. Pridobili smo ga leta 2004.
Nekaj značilnosti podjetja, ki ima standard Vlagatelji v ljudi:
- Podjetje, ki je usklajeno s standardom, ima jasno vizijo in izoblikovane razvojne cilje, tako da lahko v skladu z njimi načrtuje dejavnosti za zadovoljevanje svojih potreb, potreb svojih strank in potreb vsakega zaposlenega posameznika.
- Podjetje je orientirano k razvoju svojih zaposlenih in nenehnemu vrednotenju lastnih virov za razvoj.
- Konkurenčna prednost podjetij je v kompetencah in intelektualnem kapitalu zaposlenih.
- Uspeh podjetja bazira na intelektualnem kapitalu: na znanju, entuziazmu in motivaciji zaposlenih.
- Na trgu preživijo samo tista podjetja, ki vlagajo v nenehno izobraževanje in usposabljanje svojih zaposlenih.
- Podjetje se lahko razvija samo toliko, kolikor se razvijajo njegovi zaposleni.
POKI - Ponudimo Odraslim Kakovostno Izobraževanje
Investors
in People je splošen standard kakovosti in je premalo usmerjen v konkretno kakovost
izobraževalnih storitev. Poki je standard kakovosti, ki le tega dopoljnjuje in
kakovost v izobraževalni organizaciji obravnava celostno in dokončno. Zato smo
se v letu 2005 vključili v nacionalni razvojni projekt POKI. Razvojni projekt
koordinira Andragoški center Slovenije (ACS).
POKI je model za presojanje in razvijanja kakovosti, ki temelji na samoevalvaciji izobraževalne organizacije za izobraževanje odraslih. Skozenj, s pomočjo različnih kazalnikov, presojamo kakovost našega dela v izobraževalnem procesu (izobraževalni proces, organizacija, metode dela, delo trenerjev, poprodajne storitve itd.), merimo zadovoljstvo izobraževalnih trenerjev in udeležencev izobraževanja odraslih, poglobili pa smo tudi naše sodelovanje s strankami in poslovnimi partnerji.
POKI cilj je zagotoviti kakovostno izobraževanje odraslim v skladu z najsodobnejšimi
andragoškimi standardi, vzpodbujati individualno in skupinsko učenje, dolgoročno
partnerstvo med našim centrom in podjetji, s katerimi sodelujemo, timski pristop
pri delu in razvijati odlične medsebojne odnose med udeleženci izobraževanja,
izobraževalnimi trenerji, zaposlenimi, strankami in poslovnimi partnerji.
---
Kakovost je naša konkurenčna
prednost, zato ji v procesu "življenja" podjetja dajemo tako v veliko pomembnost
in mesto!
|
|
|
|